måndag 9 maj 2011

Jag är så trött

Upp tidigt efter en dålig natt (är ni förvånade)
Gick iväg med barnen och sen hamnade jag hos mamma, hade tänkt äta lunch hemma för att spara de stackars pengarna men när Lillprinsen vaknade vid 10 tiden åkte vi iväg iaf.
Åt kinamat och avslutade med en mjukglass på torget!
Åkte en sväng förbi syster också och hälsade på henne!

Hem, lämna barnen till M och iväg på vc.
Gick inte alls speciellt bra att göra cellprovet idag, men bm skulle prova skicka iväg de å se om de gick att få fram ett svar.
Annars blir de till att göra ett nytt två månader efter jag slutat amma, då kanske de går bättre.
For direkt från vc ut på en springtur.
Idag gick de tungt! Benen känndes som bly och varmt som tusan va de.

Snabb midda och sen la jag mig i sängen med Lillprinsen.
Tror nästan jag slumrade till lite, men nu är de iaf dags för en dusch med Lillskruttan och sen kvällsfika och nattning av småtrollen!

Sängen kl 21 då de är En ungen i minuten, sen ska jag nog sova!

Inga kommentarer: