onsdag 18 maj 2011

Åt helvette me nyttigheterna

Jag har aldrig och kommer nog aldrig bli heller, en sån som utesluter viss mat, inte kan fika borta eller äta tårta på kalas.
Jag har alltid tränat så pass mycke att jag inte behöver tänka på "vikten"
De behöver jag väl inte nu heller, men iaf så slutade jag fika och äta onyttigheter på veckorna (om vi inte är bortbjudna) och jag har tränat rätt hårt sista halvåret (när jag inte är sjuk)
Ändå har de inte hänt nånting!
Om man inte räknar me de 4 kilona jag gick ner när barnen va sjuka!

Jag lever på hoppet att de är sant de som M sa!
Så länge man ammar och sover som skit så håller kroppen fast allt den bara kan, men sen när du börjar sova då rasar de bara av dig!

Jag har inte nå många kilon som behöver rasa, jag är mer intresserad av att bli mer vältränad, typ så som jag var innan Lillprinsen flyttade in i magen.
Men då hade jag å andra sidan hunnit träna 2 år, nu har jag bara varit igång på allvar i 6 månader.

Jaja, lagom till jul kanske jag ser en förbättring!

Inga kommentarer: