onsdag 20 april 2011

Regn, vad pratar ni om?

Läser fb uppdateringar och bloggar om att de regnar!
Jag måste legat för länge i sängen, för de missade då jag!
Visst ser jag att de är blött på vägen men i övrigt ser jag en rätt blå himmel!

Fick min andra sovmorron på knappt en vecka idag, visseligen min andra sovmorron sen Lillprinsen föddes men ändå.
Gick direkt från sängen till duschen där jag stod läääänge och hörde barnen bråka på andra sidan dörren.
De är vardagslyx om nånting!

Nu är karln ute och fixar på sin bil, småtrollen cyklar och Lillprinsen sover. Om en stund ska vi tända grillen och grilla korv till lunch.

Sen blir de en sväng till stan med mamma.
Ms mål är bolaget, sen ska vi hjälpa mamma titta på diskmaskiner och jag ska se till så hon köper sig ett par nya löparskor så hon kan följa med mig ut snart!

Kvällen är oplanerad men vi hittar nog på nå spännande, hux flux så är de läggdags igen!

Inga kommentarer: