söndag 17 april 2011

Må dåligt och grillsällskap!

Usch å fy va dåligt jag mådde igår, vaknade med världens magknip och sen gick de aldrig över.
M tror de beror på att jag knappt ätit senaste veckan och jag är absolut beredd på att hålla med. Men allt, precis allt jag stoppar i munnen bara växer.

Hade dessutom en skitnatt natten till igår, så när Lillprinsen skulle sova igår på fm la jag mig på golvet i mammas hall och halvsov två timmar.

Åkte hem och la mig i sängen igen.
Sov en timme med Lillprinsen efter lunch och sen kännde jag mig lite piggare.

Efter mellis kom syster och A, vi grillade och hade trevligt som vanligt.
Tog oss en liten kvällsprommis och sen hamnade vi alla i soffan!

Imorse fick jag min första sovmorron på nästan nio månader!
M tog barnen till vardagsrummet strax efter sju å även om jag inte riktigt kunde somna om ordentligt så fick jag iaf ligga kvar och halvsova ända fram till halv tio!

Eftersom vi fortfarande inte tagit oss för att handla så traskade vi alla iväg på macken och tog en korv till lunch, sen åkte N och A hem.

Eftermiddan har vi roat oss me diverse sysslor, lite skottning, röjning, tvättning, cykling osv.

Middan är bortgjord och nu tänker jag lägga mig på golvet med Lillprinsen, kanske är de nå spännande på tv?

Inga kommentarer: