onsdag 30 mars 2011

Vi gör nog ingenting

Småtrollen är lediga idag, men till skillnad från de flesta andra lediga dagar så tror jag vi stannar hemma och gör ingenting.
Vi brukar ju gå ut med dagmammorna på fm och sen följa med mamma hem på lunch.
Men A hade varit så trött hos dagmamman igår så vi håller oss hemma och tar de lungt!

Just nu sitter de i sängen, äter frukt och ser barnprogramm.
Jag läser lite bloggar, kollar hemnet och surfar runt lite medans koppen med te ska drickas.

Efter lunch tror jag vi klär på oss och går ut i de fina vädret!

Karln slutar tidigt, men han lär jag inte se röken av ikväll ändå. Bilen och släpvagnen skulle tydligen kollas över inför besiktningen.
Efter middan får S hjälpa pappa och jag tar med mig de två andra.
Ska hem till en kvinna och kika på lite fina silversmycken!

Inga kommentarer: