söndag 6 mars 2011

Tiden flyger

Jag hinner knappt sitta framför datorn längre, de är därför de mest är bildinlägg och inte så mycke text just nu.
Solen lyser, de är inte längre -30 grader, de känns i hela kroppen att vi börjar närma oss våren.
Datorn känns inte lika lockande och när jag tillslut får tid till att sitta ner en stund är den för de mesta redan occuperad.
Antingen av småtrollen som ser skoterfilm eller spelar bolibompaspel eller av karln som läser sportbladet!

Ja håll till godo, jag visar iaf att jag lever!

Imorse blev jag väckt av Lillprinsen strax innan halv 7, han hade en present till mig.
En skitblöja! Tack!
Jaja va bara att kliva upp och se glad ut (för de va ju han) sen droppade de ner ett barn åt gången till sängen var fylld till brädden!
Strax efter 8 va vi allihopa uppstigna och påklädda.
Sängen va riven, tvättmaskinen igångsatt och sängkläderna ute på vädring.
Frukost!
Nu sover Lillprinsen sen ett tag tillbaka, de andra ligger i sovrummet och ser Vasaloppet.
Jag drog visst nitlotten även idag och fick röja upp köket efter gårdagens midda och nu väntar en stor Ikeapåse med tvätt på mig i vardagsrummet.
Förhoppningsvis finns de nåt spännande att kika på så tiden går lite fortare!

Inga kommentarer: