onsdag 23 mars 2011

Minimera risken

Vi gör ett försök att minimera risken att åka på magsjuka.
Barnen va lediga idag och ikväll bestämde vi oss för att de ska få vara hemma även torsdag och fredag me mig.
Några av de barn som var hos mamma igår är hos barnens dagmamma imorrn.
Å me tanke på hur bra allt flytit på idag så hoppas jag verkligen att de fortsätter i samma stil.

Imorrn vet jag att vi får besök vid 13 tiden, sen tror jag vi traskar på öf där det är öppet hus.
Enda bekymmret jag har är hur jag ska lösa fredagen.
Lillprinsen ska vara på bvc 10,45 och samma tid slutar S kyrkis och sen åker han taxi hem.
Jag måste nog klura på de där, eller så får jag helt enkelt hämta honom lite tidigare och traska iväg me alla barn.

Låt mig gissa att Lillprinsen inte kommer klara sitt hörseltest med syskonen som sällskap!

Just nu har jag en allt för pigg och glad krypandes son i sängen.
Undra när eller om vi får sova nåt ikväll?

Inga kommentarer: