torsdag 3 mars 2011

Ge mig tips!

Jag älskar att läsa bloggar!
Jag läser nog ett 20 tal varje dag sen är de ett par till som inte uppdateras speciellt ofta.
Iaf så är största delen av bloggarna skrivna av folk jag känner och innehåller mest familjelivet.
Igår på öf hörde jag en mamma berätta om hur hon satt på kvällen och blev hungrig då största delen av bloggarna hon läste handlade om mat och bak. Mat som dessutom var genomförbar att laga själv!

Jag vill dels ha tips på bra bloggar, de kan handla om vad som helst även om jag helst läser om vardagliga familjebloggar av folk jag känner.
Men en matblogg, bakblogg eller intredningsbloggar är ju aldrig helt fel!
Å om nån vill komma med lite mattips så säger jag inte nej till de heller!

1 kommentar:

Anonym sa...

www.tellas.blogg.se

www.lottaz.blogg.se

www.alltforforaldrar.se/prinsessan/

Lite tips! :)