måndag 7 mars 2011

Ensam vid köksbordet

Jag har en hel dag ensam me småtrollen att se fram emot.
Eller inte..?
Jo jag älskar att vara med barnen, men igår blev S helt plötsligt jätte dålig så då såg jag inte alls fram emot dagen, nu på morronen är han hur pigg som helst.
Så vi kanske kan göra något och inte behöver sitta inne i soffan hela dan?

Jag sitter iaf ensam vid köksbordet, kännde att jag behövde en smörgås och lite te innan M åker iväg.
Tänk om han kunde komma hem till middan istället för närmare 19.
Fy va less jag är på dessa veckor!
Väntar på att vc ska ringa upp också, S behöver verkligen något mot sin hosta, dessutom så skulle vi nog behöva en annan astma medicin när han blir så här dålig.
Andningspåverkaf va bara förnamnet!

1 kommentar:

Nina sa...

har han bara pulmicort & ventoline lr någe annat oxå lr? Annars e väl singulär något som brukar göra susen...Fast de kanske han har?

De flesta av de känner som inte fått riktigt hjälp av astmamedicin har fått stor hjälp av singulär, dock inte Theo men syrrans son & en kompis son har typ aldrig haft nå större besvär efter de började med det....