tisdag 22 mars 2011

En prommis i full storm

Jag var inte alls sugen på en prommis när jag såg hur mycke de blåste ute.
Men då Lillprinsen vaknade mer eller mindre hysterisk en timme för tidigt så bestämde jag mig för att klä mig och gå en sväng iaf.
Där de va lä och solen lyste på mig var de helt underbart!
Bar backe, vinden i ryggen och solen i ansiktet!

De va skönt att gå en sväng, jag hann tänka lite och bestämma mig för lite saker.
Sätta upp mål för våren!
Synd att jag inte har tjurskallen E vid min sida bara!

När jag började närma mig hemma tyckte jag de såg ut som att Lillskruttans fönster stod öppet, märkligt. Å visst, de stod på vid gavel.
Lite förbryllande, men eftersom inte larmet gått så kan de iaf inte varit någon inne i huset!

Nu lite sjukhuset på tv medans Lillprinsen leker i gåstolen framför spegeln.
Sen ska middagsmaten förberedas!

Inga kommentarer: