tisdag 22 mars 2011

Dagens

DAGENS VILL HA: Karln hemma
DAGENS KLÄDSEL: Svarta mjukisbrallor, svart linne och en lång turkos kofta
DAGENS SMINK: Omålad
DAGENS FRISYR: Uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: Reliativt händelselös eftersom klockan inte ens passerat 10
DAGENS LÅT: Mix megapol
DAGENS PLANER: Tömma frysskåpet och frosta av det, sen rensa och se vad som egentligen är ätbart! En prommis förbi ica och posta ett brev innan småtrollen ska hämtas!
DAGENS SAKNAD: Lust att ta mig för saker som borde göras
DAGENS DUMMASTE: Att de blåser som attan, så jag känner inte för nån långprommis idag!
DAGENS SJUKA: Huvudvärken!
DAGENS DROG: Tystnad!
DAGENS ROLIGASTE: Chocken jag fick när jag såg att jag slipper restskatt!
DAGENS FAVORIT: Morronmys med alla småtrollen
DAGENS KÖP: Ingenting hitills, och så planerar jag att fortsätta fram till löningen
DAGENS GODIS: Sånt äter vi inte på veckan!
DAGENS HUMÖR: Glad men huvudvärken drar rätt snabbt ner mig

Inga kommentarer: