fredag 25 mars 2011

2 2or

Lillprinsen klarade inte besiktningen på bvc.
Vågen visade lite för lite, eller så är de bara så att han bestämt sig för att gå tillbaka till kurvan han höll sig till när han va pytteliten.
Egentligen är de inte alls konstigt, då han ratar nästan all mat och nu på slutet även ratar ersättningen.
Längden hade de inte heller hänt så mycke på.
Men han är ju pigg och glad, nästan jämt iaf!

BOEL - Blicken orienterar efter ljudet klarade han inte heller, antingen beror de på att han är så förkyld, eller så var han bara inte intresserad.
Att han inte hör alls är uteslutet då han gjorde mycke annat som han skulle klara av.

Nytt försök om en månad igen.

Rådet ang. maten blev strunta i hur man "ska" göra, smakisat, teskedar, påökningar m.m. Prova "vanlig" man men uteslut saltet.
Han kanske är en finsmakare.
Å ja de har ju visat sig att kassler bombay, potatis och köttfärssås och våfflor funkar rätt bra.
Visseligen får han inte i sig mycke, men allt är bättre än inget alls.

Ska även få lite hjälp och tips på hur vi kan få bukt på nätterna. Jag orkar snart inte mer!
De funkar heller inte att M inte ens dugen 2 minuter så jag får gå på toaletten i fred.
Visst, jag vet! Jag är till stor del boven i dramat.
Men snart behöver jag eller vi allihop en förändrig. Jag behöver sova iaf några timmar i sträck och M måste kunna ta honom en lite stund så jag iaf får gå på toaletten, duscha eller bara gosa med de andra småtrollen.
Förhoppningsvis ringer kvinnan upp mig rätt snart. Kanske kan vi iaf gå några tips och ideér både gällande maten och sömnen!

Inga kommentarer: