fredag 11 februari 2011

Så var de helg igen!

Gisses va fort den här veckan har gått, även fast M har jobbat sent så känns de som den bara flugit förbi.
Har haft saker för mig varje dag och varje kväll men nån tränning blev de aldrig.

Lillprinsen behövde mig igår när han var hängig och febrig men en kaka fick jag iaf ihop!
Nu är de bara att komma förbi på en fika den som vill.

Storgrabben skickade jag iväg med taxin till kyrkis och dagmamman agerade taxi till Lillskruttan.
På så sätt slapp jag gå ut i kylan för att lämna henne.

Efter en halvkass natt som faktiskt inte blev så illa som jag befarade så sover iaf den febriga Lillprinsen.
Jag borde lägga mig och sova jag me, men än är jag ju inte trött.

Tror de blir lite bläddrande i olika kataloger. Jag är sugen på nya gardiner i sovrummet, men jag grubblar på om jag ska byra färg eller inte.
Just nu är de rött som hägrar.
Byter jag färg är de inte bara gardinerna som måste bytas ut, utan även kuddar, krukor, ljuskoppar och glasunderlägg.
Jag är sugen på limegrönt!

Dessutom skulle jag behöva lite mer lila detaljer till vardagsrummet, tex. kuddfodral.

Så ja, de blir nog de jag roar mig med på fm, sen kan jag lägga mig i sängen och vila när de är matning på G!

Inga kommentarer: