måndag 7 februari 2011

Måndagen 7/2

Imorse efter att jag skickat iväg karl och barn åt jag frukost och sen klädde vi oss.
Traskade iväg till mamma där jag satte igång med storbak.
Blev kladdkakemuffins och siliviakaka.

Tänk om jag hade stannat hemma och gjort de istället, de hade verkligen behövts då frysen är helt tom på kakor.
Men, men jag hade lovat mamma att baka inför hennes kalas på fredag!
Å de är ändå mycke roligare att baka där, sällskap och någon som städar och diskar efter en.

Efter de blev de mest ingenting gjort, slötittade i lite tidningar, kikade på recept, kollade lite på datorn och tillsist kom mormor och morfar och fikade tillsammans med oss.

Mormor och morfar hämtade upp barnen, så de slapp gå hem me mig. TACK!
Å här hemma har vi fått gourmemidda bestående av hamburgare och strips!

Lillprinsen sover, barnen leker med barbie och jag kan sitta här i godan ro och dricka te.
Dock så är de nog snart dags för matning men då har jag iag fått ladda ett par minuter!

Inga kommentarer: