tisdag 1 februari 2011

Denna dag

Började dagen med ett besök hos veterinären med Kisse, plockade bort stygnen och sen fick vi åka hem igen.
Va hem en snabbis och åt lite lunch, startade en tvättmaskin och matade Lillprinsen sen tänkte jag våldgästa mamma för att få mig lite fika.
Men där tog jag nästa katt och begav mig till Vännäs för att träffa en jourvetetinär.
Misse hade börjat kissa blod och mådde inte alls speciellt bra, men efter en lång stund i väntrummet, en stunds behandling och matning av Lillprinsen så tog vi oss hem igen.
Ruinerade men med en mycke piggare katt.

Lämnade Misse hos mamma och åkte hem och lagade mat till småtrollen och karln, själv hann jag inte äta utan rusade vidare till dagens muskelpass.
Midda åt jag sent, 19,30. Så sent brukar jag aldrig äta, om jag inte jobbar förståss.

Har en väldigt trött liten kille i sängen, han som sällan sover själv har snart sovit 2 timmar ensam och innan de sov han säkert en halvtimme eller mer i karlns famn.
Ser absolut inte fram emot natten, som mycke troligt blir en vaken natt!

Inga kommentarer: