tisdag 11 januari 2011

Så vare tisdag igen!

Vi hamnade på maxi för månadshandlig igår, jag som var inställd på mys framför brasan, te och en bra tidning.
Jaja, nu var de gjort och de finns återigen lite att välja på i både kyl och frys.

Till midda var vi som sagt bortbjudna till S och barnen. Vi hade trevligt precis som vanligt.
Barnen är nästan lite väl trötta efter en hel dag på dagis/dagmamma men de roade sig rätt bra med tvspel och lite barnprogramm.
Tiden går fort när man har roligt men de var nödvändigt att åka hem i tid så barnen kom sig i säng nån gång.

Jag hade hoppats på att vakna upp utan ont i halsen imorse, så jag kunde gå på stepen ikväll.
Men de envisas!
Får se om de blir en kortis på gymmet eller kanske bara en prommis?

Nu ska jag iaf ta min korsordstidning och krypa upp i soffan med en till kopp te.
Lunchen ska stå färdig på bordet 11,30 då karln kommer hem och ska träffa sotaren.
Men fram tills dess tänker jag inte göra nån nytta alls!
Tvätten går ingenstans!

Efter lunch har vi föräldragruppsträff igen, ska bli roligt att se alla bäbisar igen, de växer så de knakar. Ja iaf vissa av dom!
Sen skulle jag gissa på att jag hamnar hos mamma för matning av Lillprinsen innan trollen ska hämtas.
Lät nästan som om syster tänkte bjuda oss på mat också, så vi får väl se var vi hamnar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för igår!! Det gör vi om snart tycker jag! :-D KRAM