söndag 16 januari 2011

Helgen

I fredags när vi kom hem från sjukhuset åkte vi till mamma för att hämta igen barnen.
Där fick vi oss midda och sen blev vi kvar och sov över.
Barnen hade redan ställt in sig på de då jag redan på morronen sagt att vi skulle sova hos mormor om pappa blev kvar på sjukhuset.

Så fm igår spenderade vi hos mamma framför brasan.
14 grader inne och -28 ute visade termometern när vi klev upp, så på en filt framför brasan hade vi de bra!

Vid 13 tiden kom bästa E och lite senare dök syster och A upp.
Till middan kom även mamma och T!
Vi hade en trevlig kväll med god mat och massa surr.

Nu har jag kört E till bussen så de är bara att börja längta efter den 24:e då vi ses igen!

Låter som de ska skottas tak hos mamma idag, men jag tror jag och iaf den minsta stannar inne framför brasan och myser så får de andra vara ute i ovädret och göra nytta.
Jag ska ta min träning ikväll då jag för första gången på väldigt länge vaknade utan ont i halsen!

Inga kommentarer: