måndag 17 januari 2011

Den som inga byxor har...

Tanken med stadsresan idag var ett par nya byxor.
Å ett par byxor fick jag med mig hem, men inte till mig! *suck*

Besiktade E & Es lägenhet sen köpte vi me oss mat och for hem till syster och A och åt.
Både billigare och nyttigare.
Sen åkte vi ner på stan och bokade tatueringstiden, får visseligen vänta lite längre än vad vi tänkt oss, men de är skönt att ha en tid bokad.
Köpte en fotoram och ett par byxor till A, så 78:- fattigare var jag när vi kom hem.

Fick besök av en säljare innan maten också, så nu äger vi en brandsläckare. De va på tiden!
Har även hunnit med en sväng på bibblan och ica efter middan.
Nu ligger barnen i sina sängar och Lillprinsen vill nog börja äta lite snart.
Börjar visst en film kl 21 som karln ville se, får se hur jag gör?

Inga kommentarer: