lördag 8 januari 2011

Dag 30 – One last moment

Bulgarieresan, resan vi fick i bröllopspresent.
Den bästa resa jag gjort och då har jag rest MYCKE!

Vi landade sent, sent, mitt i natten och kom efter många om och men fram till hotellet.
Trötta och framförallt hungriga.
Men de va bara att bädda ner barnen och oss själva och sova fram till frukost.

Vi hade två helt fantastiska veckor, men sol, bad, strandpromenader, god mat, utflykter, shopping, underhållning och barhäng.
En bartender blev helt kär i lillskruttan och M blev bundis med barkillarna! Städtanterna gjorde fina figurer av handdukarna och la barnens gosedjur och snuttisar i fina kombinationer.
Mest förvånad blev städtanten när vi förklarade att hon inte kunde städa toan för lillskruttan låg i duschen och sov.
Ja hon har de mest konstiga sovplatser, men har hon bara sin resesäng spelar platsen ingen större roll!

Igår satt jag på nätet och kollade resor igen, i sommar stannar vi nog hemma men nästa år måste vi få ihop en resa.
Då är Lillprinsen nog stor att kunna bada med puffar och kanske behöver han inte sova mitt på dagen.
Men vi skulle så gärna vilja ha sällskap.
Även om de va fantastiskt trevligt att bara vara vi, så var de lite trist att vi aldrig kunde gå iväg på underhållningen tillsammans eller tillsammans med någon vi kännde.
Så lite sällskap skulle inte sitta fel, gärna någon med barn så de kan roa sig lite utan mamma och pappa!

Inga kommentarer: