fredag 28 januari 2011

11-01-28

Imorse körde jag Lillskruttan till dagmamman lite tidigare än vanligt, sen skickade jag S med taxin till kyrkis och till sist körde jag karln till jobbet.
Nu är jag hemma igen, Lillprinsen sover ute och jag har just fått i mig lite frukost.
Ska dricka upp mitt te och sen lägga mig på soffan och läsa min bok!

När Lillprinsen fått mat och jag ätit lunch ska jag packa ihop de sista och bära ut till bilen. Röja här hemma så de är någolunda fint imorrn när vi kommer hem, göra mig själv klar och sen åka en sväng på ica.
Tror jag far till mamma och matar Lillprinsen innan de andra småtrollen ska hämtas.

Planen för kvällen är; incheckning på hotellet, ut på stan så barnen får äta hamburgare på Frasses, tillbaka till hotellet för ännu en till matning av Lillprinsen, sista fixen och sen ska vi alla träffas i lobbyn kl 18 för att gå till restaurangen.
M kommer direkt dit då han som vanligt jobbar sent, men han bör iaf kommit innan maten, hoppas jag iaf :-)

Sen följer en förhoppningsvis väldigt trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. När de är läggdags för barnen går vi tillbaka till hotellet och fortsätter där någonstans.

Äntligen är de fredag, så som jag har längtat. Å som barnen har väntat på denna dag, restaurang och övernattning på hotell är inget vanligt här hos oss!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad mysigt det låter. Ni kommer garanterat att få en kanonkväll. Kram

Johanna sa...

Va kul! Spännande som sagt att få bo på hotell! =) Ha en underbar kväll! =D kramkram!