tisdag 9 november 2010

Underbara barn del 19

När jag och A kom för att hämta hem S, sprang han mot oss och gav lillasyster en riktigt bauta kram.

De värmde min annars stelfrusna kropp.
Kanske är det detta som krävs för att vi ska få det lite lugnare i vår familj.

Jag och A har haft en toppendag, de är verkligen jätte stor skillnad när inte S är hemma och bråkar med lillasyster och med mig också för den delen.
Vid två tiden frågade Lillskruttan när vi skulle hämta hem S, när vi en och en halvtimme senare var på väg sa hon att "vi kan nog hämta hem honom imorrn istället"'
Men hon blev lika glad som han när de väl fick leka igen.

1 kommentar:

Emma sa...

Testet jag gjorde var ut en tidning (topphälsa)förr numret tro jag det va eller nå sånt. Har den här hemma så du kan också få göra testet om du vill. :)