fredag 19 november 2010

Jobbångest

Jag fick ett samtal från jobbet, trodde att de kanske va J som skulle bjuda in mig på jullunchen men ack så fel jag hade.
När hade du tänkt börja jobba? löd frågan.

Min tanke från allra första början var att jag redan skulle ha börjat. Men med allt som varit och att jag dessutom ammar gjorde att jag la ner de direkt.
Jag har under ett tag funderat på om jag vill börja efter jul och om jag isf vill gå tillbaka eller om jag ska söka mig något nytt.

De jag blev erbjuden var jag inte ett dugg intresserad av, varannan helg lördag, söndag kväll.
Jag tänker inte jobba mer än var fjärde och absolut inte söndagkvällar.
Så vi får väl se hur de blir, helst hade jag vela jobba fm båda dagarna men jag vet att de är rätt omöjligt.
Vi får se vad hon kommer med och under tiden måste jag fundera på om jag verkligen, verkligen vill tillbaka!

Inga kommentarer: