måndag 1 november 2010

Inskolning?

Min kära karl glömde lämna bilstolen till Lillprinsen hemma när han åkte till jobbet.
Irriterande eftersom jag planerade en liten tripp till stan för att lämna tillbaka nå grejer.

Mamma va sjuk så där kunde jag inte lämna honom, men då erbjöd sig småtrollens dagmamma att låna honom en stund.
Så efter lunch när han ätit, lämnade jag honom där.
Tidig inskolning kallas de!

Känndes konstigt att åka till stan helt ensam, gjorde de jag skulle och var tillbaka en timme senare, fann ingen ro och hade ingen lust att kika runt mer än nödvändigt.

Jag och barnen hade en riktigt mysig em. Barnen föredrog påsklämmor framför leksaker, men jag klagar inte.
Jag fick dricka te och mata Lillprinsen i lugn och ro.
Sen byggde vi tågbana och körde länge innan vi tillslut städade för midda.

Fick besök av E och C också. Trevligt!
Nu ska jag slänga mig i soffan!

Inga kommentarer: