lördag 20 november 2010

De bästa med dom bästa

Jag har haft en grymt rolig men väldigt intensiv dag.
Började fm hemma hos mamma där jag fick vänta läänge innan karln tillslut tog sig upp.
Dock hann jag inte göra någon nytta innan jag skulle iväg så jag deligerade.

Åkte in till stan för att bli sminkad och fotad, de va trevligt. Även om fotografen inte var den bästa.
Men jag fick iaf ett par bra kort, både på mig själv, lilla A och vi tillsammans.
Tack kära E för hjälpen med lillgrabben idag!

Hemma igen var goa familjen N redan hemma hos oss, jag trodde självklart att M gjort allt jag bett honom om men nej då. Inte en enda sak var fixad så jag fick börja med att åka på affären och sen ta tag i matlagningen.

Vi hade precis som vanligt en supertrevlig em, barnen lekte jätte bra tillsammans, speciellt våra småtjejer. De stängde in sig på lillskruttans rum och hade riktigt kul.

Efter de däckade jag och Lillprinsen på soffan framför Så mycke bättre.
Har även hunnit med en tur ut i skogen för att hämta och köra hem mormor och morfar.
Snart är de nog dags för sängen så jag orkar kliva upp med tuppen imorrn igen.

Kartongerna med alla julsaker ska plockas fram och granskas, S och lilla M kommer förbi på lite fika och sen blir de nog gympauppvisning på kvällen.
Så en fullproppad dag som vanligt väntar när småtrollen slår upp sina blå!

Inga kommentarer: