lördag 23 oktober 2010

Snabba vändningar

Hoppades på att få barnvakt så jag kunde gå på DanZa passet på em. Men när jag tillslut fick tag på mamma så hade hon annat för sig.
M och barnen åkte in till stan för att hämta en ny frys och sen skulle de en sväng på Barnens Hus så barnen själv fick välja en present för de pengar de fått.

Helt plötsligt ringde syster och sa att de kunde ta Lillprinsen, så de blev till att snabbt byta kläder och ge lillen lite mat.
Passet va sådär, visst de va första gången de kördes men jag saknade lite fart!

Bjöd hem mamma på midda, så efter tacos, te och chokladbollar och lite godis så ska jag, karln och lillen snart inta soffan.
Först ska de bara läsas saga och natta de andra trollen, sen kan nog lugnet infinna sig även ikväll.
Jag ska se Juno på tv och hamnar troligtvis i sängen när lilla A ska sova. Känner jag karln rätt vill han se något annat och sen somnar han säkert på soffan...

Inga kommentarer: