söndag 10 oktober 2010

Lördagens bravader

Innan vi åkte hem från mamma hjälpte vi henne att skruva ihop Ts skrivbord.
M fick mjukstarta innan det var dags att fortsätta hemma hos oss.
Vi åt en snabblunch och sen var det bara att börja skruva igen.
Så nu står vitrinskåpet på plats.

Jag och S rök ihop ordentligt, de börjar märkas att jag knappt får sova för mitt tålamod är inte på topp.
Efter en stund i olika rum, återförenades vi framför barnprogram över en påse godis.

Vi var bortbjudna på midda hos vännerna ett kvarter bort så med paj, glass och en väska packad med leksaker traskade vi alla iväg.
De blev en super trevlig kväll med go maten, efterrätt och massa surr.

Vi avslutade dock rätt tidigt då barnen skulle hem och sova.
Jag och Lillprinsen la oss i sängen för matning medans karln la de andra småtrollen.
Därifrån flyttade vi oss aldrig, utan såg P.S I Love You, åt chips och drack trocadero.
01,25 vaknade jag av S som ropade från övervåningen, då fick jag väcka upp karln som somnat på soffan.
Inatt har jag med andra ord sovit rätt bra, bara jag och Lillprinsen i storsängen!

Inga kommentarer: