lördag 2 oktober 2010

Lördag

Började morgonen med en tråkig nyhet, vovven ihjälkörd på E4an, onödigt, onödigt.
Tyvärr sånt som händer.

Sen drog jag, lillprinsen och mamma in till stan. Ska på begravning nästa fredag så vi var bara tvungen att hitta oss nå kläder, jag äger inte ett par hela leggings längre så de va verkligen på tiden.
Fick med mig 2 par byxor, en ny amningsbh så jag kan byta och slipper vänta på tvätt och torkning :-)
en ny sjal och en ny vinterjacka. Lillprinsen fick två par byxor av mormor.
Åt god grönsakslasagne och gick sist men inte minst på ica och köpte lördagsgodis.

Sen körde mamma upp mig till J och J där vi va bjudna på midda.
De andra småtrollen och karln komm lite senare men efter lite mellis och matning av lillkillen så klädde vi oss och traskade ner till Nydala för lite lek.
När vi tillslut tog oss hem, blev vi bjudna på supergod lax och lite senare fruktsallad.
Trevligt som alltid!

Läggningen gick smidigt och efter jag nu röjt upp här hemma, igen. Så blir det lite godis en bok och mys med Lillprinsen. Karln ser på film, inte min typ av film så jag får avstå ikväll me!

Inga kommentarer: