lördag 23 oktober 2010

Dagens

DAGENS VILL HA: Mer ork
DAGENS KLÄDSEL: Svarta leggings, svart/grå randiga benvärmare, svart linne, svart/vit randig over size tröja. Går jag ut tar jag på mig mina supersnygga nya stövlar som ni ser ovan.
DAGENS SMINK: Bättrade på gårdagens sminkning
DAGENS FRISYR: Slarvigt uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: Har mest bara lagat mat hela fm
DAGENS LÅT: Spotify
DAGENS PLANER: Hoppas på barnvakt så jag kan gå på releasen på nya Danspasset. Sen blir de tacos och mys me barnen. Källaren ska tydligen röjas lite också, så nya frysen får plats.
DAGENS SAKNAD: Lust att ta mig för saker som borde göras
DAGENS DUMMASTE: Kylen ekade tom på ägg när det bara var äggstanningen som fattades i min paj.
DAGENS SJUKA: All snö som helt plötsligt täcker hela gården
DAGENS DROG: Lillprinsen
DAGENS ROLIGASTE: Längtar efter lördagsgodiset tillsammans med barnen.
DAGENS FAVORIT: Lillskruttan som hjälpt mig i köket hela fm
DAGENS KÖP: Tortilla, trocadero, mjölkfritt smör, bregott, grädde, mexichili creme fraich, ägg, morötter, gurka, godis
DAGENS GODIS: En påse lördagsgodis står i skafferiet
DAGENS HUMÖR: Väldigt varierande

Inga kommentarer: