onsdag 22 september 2010

Tröttheten...

har kommit ikapp mig!
Vet inte hur ja lyckades ta mig upp imorse, men med 3 glada barn var de bara att pallra sig upp och göra oss iordning.

Gick till lekparken där dagmammorna va så barnen fick leka lite, sen traskade vi hem till mamma för pannkakslunch.
Öppna förskolan hade öppet hus idag så efter As sovning gick vi dit.
Där bjöds de på korv med bröd och fika.

Middan blev kaotisk som så många andra dagar. Lillprinsen blev akut hungrig och då är de bara att gilla läget.
Hann iaf få i alla barn maten och själv fick jag också i mig lite.

När M kom hem gjorde jag mig snabbt klar för första riktiga träningspasset på drygt 7 månader.,
De va härligt, välkommen träningsvärk!

M tapetserar klart och jag ligger på soffan med Lillprinsen som somnat ifrån maten, igen!
Hur blir denna natt?

Inga kommentarer: