fredag 17 september 2010

Lite nytt


När S åkt iväg med taxin till kyrkis traskade jag och A iväg till Trollstugan, jag hjälpte till med lite pyssel innan jag och mamma åkte in till stan.
Började med lunch på Mix med mormor, morfar och morbro.
Sen åkte vi ner till stan, gjorde av me pengar jag inte har men trevligt är de!
Köpte bla. nya ljusmanschetter och glasunderlägg i en fin burk.
Köpte även en ny tvålpump till toaletten och ett nytt duschdraperi, en tvålpump och en diskmedelspump till köket.
Sen blev det några pärmregister, en kallegrafipenna och lite annat nödvändigt.
Tur jag sålde iväg As byrå idag.
Har hunnit baka en kaka och hänga upp S nya gardiner också, så nu känns soffan som en trevlig plats.
Ska agera chaufför nån gång i natt så jag lär stanna här till dess!

Inga kommentarer: