tisdag 10 augusti 2010

Trevligt besök

Efter vc besöket la jag mig i soffan med Lillprinsen medans karln gick ut.
Pratade en stund med J och bjöd hit henne på lite fika.
E & E dök upp med lunch från subway, inte helt fel för en trött jag.
Snälla E kom hit för att klippa mina småtroll.
Men egentligen tror jag de va bäbis som lockade mest.
Nu är de iaf friserade, luggen är klippt så de ser världen med helt andra ögon.

Lagomt till fika kom även W och S på besök med deras lilla M som är 2 veckor äldre än Lillprinsen min.
Vi hade de riktigt trevligt med fika och massa surr.
Hoppas de blir fler gånger.

Middan är avklarad, S sitter bredvid mig och väntar på datorn, A är ute och hjälper karln och Lillprinsen sover i sin säng.
Själv känner jag mig lite trött och slut och funderar på att lägga mig på soffan en stund och vila. Men skulle tro att när jag ligger där som skönast är de något som påkallar min uppmärksamhet.

Inga kommentarer: