söndag 22 augusti 2010

Livet genom en kameralins








Igår kväll hade vi en trevlig kväll med syster, A, E & E.
De började med att vi skulle ha Kräftskiva men i slutändan så var det bara 2 av 8 som åt kräftor, vi andra grillade.
Sen blev det blåbärspaj med glass och kvällen fortsatte med andra godsaker.
N och A blev kvar över natten, tur va väl de då syster fick vara barnvakt en stund imorse då jag åkte in till stan.
Medicinen jag köpte funkade så där, de kliar lite mindre men alla prickar är kvar.
Får se om de får bli en tur till vc imorrn om de inte lägger sig snart!
Hoppas iaf på en lugn natt, för nu skulle jag verkligen behöva några timmars sömn.












1 kommentar:

zalina sa...

Jag köpte amningsbh innan olivia kom till världen på h&m 2st för 199kr och det var en rätt stor storlek typ 85 E? Men jag har sett fina på lindex bland annat så jag ska själv dit och köpa nån fler för 2 räcker bannemig inte :) För jag har en riktig sölmaja hjälften i och hälften utanför mun :)