söndag 15 augusti 2010

Inte förgäves

De 4½ timme vi fick sitta på akuten var inte förgäves.
Läkaren trodde inte att de va något och efter att han konstaterat att de inte var någon infektion gjordes ett vul där han istället kunde se att jag hade massor med koagulerat blod kvar i livmodern.
Läkaren sa att han aldrig sett något liknande så nu blir jag väl morgonmötets samtalsämne...
Fick en hel drös med medicinner så de är bara att hålla tummarna för att det fungerar annars blir jag inlagd och skrapad.
Iaf så har de inte blivit sämre, men så mycke bättre vet jag inte heller.

Fm igår spenderade jag i stan jagandes efter alla mediciner. Varför kan inte alla apotek ha alla mediciner?

Sen bjöd vi syster och A på middag, satt på altanen och mös.
Blev lite öl, drinkar och annat gott för de som fick sånt. Jag nöjde mig med mys med Lillprinsen som sov så gott på magen min.

Idag ska karln och svågern jobba på garagetaket, så jag lär få serva dom och ta hand om mina barn!

1 kommentar:

Unknown sa...

Men din stackare! Hoppas verkligen att du mår bättre nu. Många kramar från oss. Kram