fredag 27 augusti 2010

Ca 100 g

Idag var det åter igen dags för vägning av Lillprinsen.
De ger mig inte lika mycke ångest nu när de är 1 ggr/veckan istället för som de va tidigare, var och varannan dag.
Vågen visade på ca. 100 gram upp sen sist för 8 dagar sen.
De va väl inte helt nöjd men godkännt.
Jag är glad för alla gram och så länge der går upp och inte ner så känns de ok.

Sen har jag suttit och svurit åt Cambro, eller snarare avsaknade av den. Kursen jag ska läsa borde nu ligga uppe på min sida, men där finns bara de gamla kurserna.
Kursstart på måndag och än vet jag inte hur planeringen ser ut eller vilka böcker jag behöver.
Har provat maila flera olika, men de verkar som om ingen jobbar fredagar.

Äntligen lyckades jag lägga ner Lillprinsen i vagnsinsatsen utan att han vaknade direkt. De borde innebära att jag skulle ta tag i att plocka undan lunchen, men de är så lätt att fastna här...

1 kommentar:

Simone sa...

WOW :)
XL-paket!
LÄNGTAR :) :)

Ses imorgon gumman!
Sov gott :)
Vi kanske ses på FB inatt, vid fyra eller så :P haha