söndag 11 juli 2010

Solo söndag

Karln jobbade idag me men vi hann me lite nyttagöra innan han åkte iväg imorse.
Jag och barnen åt en tidig lunch på altanen sen la jag isäng A.
Jag satte mig i hammocken och läste medans S roade sig med lite vatten och studsmattan.

Väckte A rätt tidigt för att åka till Vännäs med mamma på marknaden.
Varm, varm var de att gå där.
Barnen va jätte snälla även fast de gick väldigt långsamt framåt vissa stunder.
Fick doppa fötterna i fontänen också.
Kom hem med nya skor åt barnen, en klänning till A och två linnen till mig.
Har hittat ett lite finare långt linne/tunika som jag kan ha på bröllopet om jag inte ligger på sjukhuset då.

Blev pizza till midda, mamma gjorde oss sällskap sen slöade vi vuxna i solstolarna medans barnen lekte med grannbarnen.
S va så ledsen nu när han gick isäng eftersom grannen åker på semester ohc han så gärna vill leka med M varje dag! Lillgubben!

Ska se om de går nåt på tv och sen ta tag i tvätthögen.
Imorrn tänker jag nämligen inte va inne om de ska va sånt här väder som idag!

Inga kommentarer: