torsdag 1 juli 2010

Leos Lekland

Fm gick åt till diverse telefonsamtal med bm och handläggaren på ams.
Bm ringde främst för att säga hur dåliga järnvärden jag hade och la in en extra tid innan hennes semester för att hinna kolla om det behövs dropp för att få de lite högre innan op.
Nog för att jag är sjukskriven men tiderna hos bm och specen tar upp en stor del av min tid.
Till veckan har jag 2 träffar och veckan efter de 1.

Efter en man-tager-vad-man-haver lunch, fick A sova som vanligt. S cyklade runt med sin vän och vi andra plockade och hade oss.

Eftersom väderprognosen såg dyster ut bestämde vi oss för Leos på em.
Min mage gillade de inte, men barnen älskade stället.
Båda lekte tills de va alldeles blöta i svett.
Karln fick sig ett träningspass han med, själv hade jag de rätt bra med en tidning sittandes i en fåtölj med endast ett uppdrag att ta lite kort.

Som vanligt funkar de ändå inte att lägga upp kort så här på kvällen men de finns en annan anledning oxå, den kan ni få på sönda!

Inga kommentarer: