fredag 16 juli 2010

Kroppen och knoppen

Kroppen och knoppen är inte längre helt överens om hur mycke jag orkar.
Jag vill så mycke men jag känner efter en dag som denna då jag åkte hemifrån strax innan 9 och sen inte återvände förrän efter 16, att kroppen inte riktigt orkar.
Har haft jätteont hela eftermiddan och kvällen.

Började dagen på jobbet med frukost och lite surr medans jag väntade på mamma som var hos frisören, sen tog vi en kort sväng på stan i väntan på att kebabvagnen skulle öppna så vi fick oss lite lunch.
Sen vidare och plockade upp syster och ut på Bölesholmarna för att slappa lite i solen.
Kan bara hoppas att de som låg närmast oss hade fullt upp med sitt eget snack så de inte hörde oss. Pinsamt värre!
Sen avslutade vi stadstrippen med lite mathandling på maxi.

Bm ringde och berättade att labproverna inte alls var så bra som hennes "snabbprov" visade igår.
Men hon fick inte tag på jouren så nu får vi se om de blir bloddropp på sjukan på måndag för att få upp järnvärdet lite inför op.

Nää en bok och bubbelvatten i soffan känns som lagom just nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din lilla vaampyr! :)