tisdag 27 juli 2010

Herr och Fru N


I lördags var vi på bröllop! Superfina va de två som gick fram till altaret.
Duktiga E sjöng så de började rinna tårar på hälften av församlingen.
Så är de någon som behöver en solist till någon tillställning så hojta till så ska jag slussa er vidare!
Vigseln i kyrkan följdes sedan av champange och snittar, tipsrunda, lekar, grillad middag, tårta, tal, presenter, mer lek och tillslut fest och dans.
Jag hade fått order om att hålla mig ifrån samban på dansgolvet av brudgummens far, men å andra sidan hade brudgummens bror förlöst sin dotter hemma så de känndes rätt trygg!
Efter en helt fantastiskt rolig dag blev det natt och vi skulle bege oss hem.
Klant till karln jag har så hade han lämnat lyset på i bilen och vi var utan ström.
En timme senare efter ett par missöden till så tog vi oss iaf hem.
Min lilla sömn som brukar infalla mellan 23-01 var förståss redan över så de blev ungefär 1½ timme den natten.
Men de va de värt!
Tack kära vänner för att vi fick vara med och dela denna dag med er!

2 kommentarer:

Elin sa...

Tack för reklamen nu hoppas jag att du har många läsare :)
Kram!

Unknown sa...

Tack för att ni kom! :-) Kram