söndag 18 juli 2010

Har haft sällskap av E hela dagen då M åkte iväg imorse för att köra upp husvagn, mamma och systrar till Byske.
Har mest tagit de lungt hela dan, lite bak men annars inga större utsvävningar.
Väggorden har äntligen efter ett par månader i garderoben kommit upp på väggen.
En bild kommer senare.

När M väl kom hem va barn och A redo för lite crosskörning i grusgropen så killarna och lillskruttan stack iväg.

Min plan var att röja upp och dammsuga under tiden, men kännde att de inte va värt mer smärta så jag la mig på soffan istället.
Hann läsa ett par kapitel i min nya bok, sen kom tröttheten över mig.

Dammsugat har jag förresten gjort idag, men inte inomhus utan gräsmattan. Ja ni läste rätt, gräsmattan.
De är inte alla som gör de, men då är de inte alla som har en så påhittig son att han bara måste testa att slå en glasflaska mot en järnmojäng heller.
Resultatet, en glasskärva i tån, en rätt irriterad mamma och sen två barn som fick höra
-Ni MÅSTE ha skor på er nu! ett antal gånger under eftermiddan.
Undra hur många som hann gå förbi huset och se mig stå där me dammsugaren?