onsdag 14 juli 2010

En tur till city

Blev inget Nydala eftersom de helt plötsligt började regna.
Men när vi kommit in till stan för lite fönstershopping och annat så strålade solen.
Kanske inte den bästa sysselsättningen för mig som får så ont av att gå, men jag har iaf fixat en del grejer som bara var tvugna att bli fixade.

Nu har jag kläder till bröllopet som jag hoppas på få vara med på.
Ramen till S tavla är fixad och jag fick lämna tillbaka en grej jag inte ville ha.
Hann med lite strips på frasses och en mjukglass också.
På vägen hem svängde vi förbi Jula, Willys och Biltema innan vi tillslut drog oss hemåt.

Jag väntade in M innan jag gick till dagis och hämtade hem solstrålarna.
Efter middan har vi varit på sopstationen och gjort oss av med en massa skräp och sen provade vi bilstolen M tagit hem i min bil.
Men den passar inte fram i bilen, bara bak. Jag vill kunna välja hur vi ska sitta så imorrn får han ta min bil på jobbet och prova en annan stol.
Varför gör Volvo så korta bälten fram?

Snart är de dags att ta in barnen för lite kvällsfika, under tiden ska jag duscha och sen natta dom små.
Eftersom jag var vaken större delen av natten så kanske även jag gör en tidig kväll. Hoppas på stålande sol imorrn så vi kan slänga oss i solstolen på Nydala imorrn!

1 kommentar:

Anna sa...

funkar det inte med ett babyskydd som har en bas? då behövs det ju inte så långt säkerhetsbälte.

Sen är det ju så att volvo byter ju bälte när dom plockar bort airbagen eftersom då får inte bältet vara lika långt som om man hade airbag.