söndag 6 juni 2010

Snart är helgen slut.

Ännu en gång blev det söndag, trots att vi inte hade planerat någonting alls för helgen så har vi haft fullt upp mest hela tiden.

Midda me vännerna i fredags, ommöblering och städning hela gårdagen, skruvning i bilar m.m.
Sen blev det grillning och surr me vännerna igår me.
Karlarna försvann till annan adress så de blev tyst och lungt här.

Konstigt nog ligger min karl fortfarande i sängen, mer död än levande så i vilket skick han var i när han kom hem vet jag inte riktigt.

Jag och barnen ligger i soffan å myser lite, ska ta och fixa mig själv lite frukost och sen får vi se vad som händer under dagen!
Inga planer, men dagen kommer gå precis som vanligt ändå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Min kal var i ett superskick igår ;) Fick stanna halvvägs hem o vänta på att han skulle bli klar i diket...