söndag 13 juni 2010

Mannen jobbar idag me så jag och barnen får roa oss själva!
Planterade lite blommor jag fått av mormor innan lunch. Synd bara att jag inte alls minns vad som är vad, hur hög/låg dom är och i vilken färg.
Så jag blandade lite hejvilt!

Efter lunch när lillskruttan hade lagt sig satte jag S framför datorn med skoterfilm.
Själv la jag mig i solstolen och läste Åsa Larssons sista bok "Till dess din vrede upphör"
Nu har jag sista kapitlet kvar, men barnen var tvungen att utfodras med lite mellis.
Men nu, barnen leker i sandlådan med vatten och jag ska läsa de sista kapitelt innan mannen kommer hem!

3 kommentarer:

Elin sa...

Onsdag fungerar jättebra för oss! :)

Elin sa...

Jag slutar 15, så det blir ju perfekt. :) Vad gillar dina barn att äta för tillfället?

Elin sa...

Men då gör vi ugnspannkaka, det äter ju alla barn. :) Är det mjölkfritt eller laktosfritt vi ska göra till S?