tisdag 1 juni 2010

Lurad

Jag kännde mig lite lätt lurad av vädergudarna på fm.
Jag satt eller rättare sagt låg på soffan å såg film. Ute såg det fruktansvärt skönt ut så jag satte på mig leggings och ett linne och gick ut.
Hann inte mer än till brevlådan förrän jag insåg att de blåste iskallt. Fick gå in och sätta på mig fleecetröjan innan jag kunde gå.
Hade två depåstopp efter vägen, först i lekparken där några mammor och barn från öf var, så lite surr. Sen fikade jag hos mamma innan de var dags att hämta hem småtrollen.

Tog nästan en timme att promenera hem, vi kastade stenar i ån, tittade på blommor, plockade massor med blommor, postade ett brev och tittade på lite fler blommor.

Efter middan klädde vi oss åter igen för en prommis, hamnade på fotbollsplan där massor av barn spelade. Bra tidsfördriv.

Barnen fick sig en dusch och sover nu sött i sina sängar, karln mekar me bilen och jag funderar på om jag tar mig upp på övervåningen så jag kan lägga mig i sängen och se "The good wife"

Inga kommentarer: