måndag 24 maj 2010

Måndag

I kylen rymms inte en pinyl till i frysen är de rätt fullt och skafferi likaså.
Tror jag handlade för mycke, för jag får nog inte plats me de jag hade tänkt baka nån dag.
Får nog ta och äta upp lite innan.
3 timmar och mååånga hundralappar fattigare hade vi avklarat storhandlingen, mamma stackaren fick lyfta in alla påsar i bilen och sen lyfta ut alla här hemma.

Efter en rätt stökig middag så tog vi oss tillslut ut på den utlovade prommisen, kastade lite skräp på återvinningen, ett besök på bibblan (nu ska M få göra sin namnlista med hjälp av en namnbok) och sen en snabbis in på ica för att köpa kyckling.
För en gång skull var de nåt som va billigare här än på Maxi!

Nu ska barnen tas in och skrubbas rena, fixa kvällsfika och sen natta dom små trollen!
Efter de ska jag slänga mig i soffan med min nya bok och en kopp te.
Magen behöver vilas!

Inga kommentarer: