fredag 23 april 2010

Stora planer

Jag hade stora planer för dagen men jag har haft så ont hela natten och inte kunnat sova så jag tror planerna läggs på is.

Veckan har gått riktigt snabbt, fullt upp när M jobbar sent så jag hinner inte så mycke mer än jobb, ta hand om barnen och försöka sova.
S har dessutom varit riktigt kraslig, men hemsk hosta och många astmaanfall.
I onsdags när jag hade tagit på mig jobb på fm istället för em och M hade kurs så va S lite för hängig. Efter flera sms, telefonamtal hit och dit så hamnade han hos N på fm under Ms kurs.
Han va lite skeptisk till att inte A skulle me, men dom hade haft mys i soffan me film och lite godis.
De är sånt man får när man är lite sjuk trots att de är vecka.

Nu hoppas jag de är på bättringsvägen, men de är inte direkt likt honom att vilja sova redan vid 18 tiden.
Men de har ju iaf varit lätta läggningar på kvällarna.

Ser fram emot helgen som ska bestå av midda hos vännerna och Karlsson på Taket teater.
Trevlig helg!

1 kommentar:

zalina sa...

Jaha men vad kul att du läser :) Då måste jag börja kika in på din blogg mer oxå :P nu när jag vet att det är du!!!

Håhå, nej vad kul! En tredje :) Det sista jag hörde av Nicole i samband med hennes graviditet var att du nyligen fått missfall. Men kul att du är gravid på nytt igen!!