tisdag 16 mars 2010

Sjukling?

Igår när jag kom hem såg S riktigt hängig ut, men efter nästan en vecka med väldigt lite sömn pga all hosta så är de väl inte så konstigt.
Men de visade sig senare att han hade lite feber.
Vi bestämde på en gång att M skulle vara hemma idag och att jag skulle ta resten av veckan om de behöves.
Natten blev dock väldigt lung, med dubbel dos medicin och en alvedon i den lilla kroppen så sov vi alla riktigt bra för första natten på väldigt länge.

Imorrn är vi lediga hur som eftersom jag jobbar kväll.
Är barnen bara pigg imorrn så blir de öf.
Lite energi måste barnen få göra av med!

Det känns konstigt, de va inget jag räknade me men blev ändå inte förvånad när jag fick höra hur de verkligen låg till.
Jag hoppas verkligen att allt blir bra! Inte bara för min egen skulle utan för alla inblandade!

Inga kommentarer: