lördag 6 mars 2010

Kidnappning

Igår kidnappade vi min svägerska som nyss fyllt 30.
Vi va 7 tjejer som lyxade till de på Wilmas i bubbelpoolen och sen fortsatte vi på Rex med gomat å trevligt surr.
Trötta småbarnsföräldrar som vi alla är så blev de ingen utgång men vi hade de bra på Rex och begav oss hem vid midnatt.

Imorse lös solen så vi åt en snabb frukost å gick sen ut.
Jag och A tog pulkan till affären, väl där ville A ha korv så de blev korv med bröd på baksidan.
Riktig vårdag idag, säkert 20 grader varmt i vår grop. Härligt!

De va tänkt att jag och S skulle iväg på barnkalas, men eftersom mamma blev sjuk och inte kan ta hem S när jag ska iväg på jobbet, så ställde vi in.
Men då ringde mormor å undrade om inte S ville följa me dom istället.
Så nu har vi skickat iväg honom med mormor å morfar och A sover.

Ska snabbläsa lite i skoterboken inför teoriprovet imorrn, slappa lite i soffan å göra mig iordning inför kvällen på jobbet.
1 timme kommer gå snabbt!

1 kommentar:

Johanna sa...

Hörde av sambon att ni oxå varit på rex, själv hamnade jag på all star. =)

Hoppas det gått bra på teorin!
Va sägs om middag på torsdag? Johan ha prata om att ev jobba över, men ska höra me han vilken kväll han tänkt.

kramkram!