torsdag 18 mars 2010

En hel eftermiddag på stan me de två vilda.
Är helt slut och vill egentligen inget hellre än att gå och lägga mig men arbetet är inte slut än.

Vi hade en trevlig fm på öf, sen myste jag och S i soffan framför en film medans A sov.
Vidare till stan där vi har avverkat
InterSport(handskar till båda barnen och innebandyklubbor)
Mio
Granngården
Motorbolaget (skoterjacka och hjälmluvor)
ByggMax (lister å massa annat konstigt med nödvändigt),
Frasses (Äntligen mat)
H & M
Apoteket (S fick akut svårt att andas och som vanligt hade jag ingen medicin med mig. Tur nya receptet kommit in)
Kappahl
Obs (mat å annat nödvändigt)

Nu ska jag förbereda inför morgondagens midda och sen duscha innan Maria Wern börjar kl 21.
Hinner jag?

1 kommentar:

Johanna sa...

oj, vilken eftermiddag! Förstår om du var trött efteråt, hoppas du både hann se början och slutet på Maria... Själv har jag en tendens att missa slutet på saker och ting... Vad nu det beror på, antar att programmet slutar efter första reklamen.

HA en skön helg!
Kramkram!