söndag 14 februari 2010

Borta bra men...

S och A blev helt lyriska när de kom hem till alla sina leksaker.
Samtidigt så saknar S M och A saknar E.
Jag saknar allihop, de är på tok för sällan vi ses.
Har haft riktigt släkt helg.

Farfar med särbo (?) kom förbi i fredags, han har inte ändrats ett dugg på dom 8-10 åren vi inte setts. SAS bokslut, golfklubben och deras Sydafrika resa va några av samtalsämnena vi gick igenom under den knappa timmen vi sågs.
På em blev de en tur på IKEA och lite andra småbutiker.

Lördag fm kom farmor och G på besök, lunch och surr. Sen däckade vi allihop i soffor och sängar.
Till middag kom min faster och en av min kusin på besök.
De va nog de trevligaste besöket.

Utvärderingen efteråt blev att samla alla på en och samma gång så är de över sen!

Nu väntar jag på att barnen ska somna så jag och M kan lägga oss i soffan, se herrarnas sprint och sen kanske Beck.
Har laddat med chips och dip, får se om vi får fram de kanske?

Inga kommentarer: