fredag 27 november 2009

Rapport från de larmade hemmet

Efter att karln blivit gråhårig så fungerar nu larmet.
De tjuter fint, inte bara här inne utan även i huvudet en bra stund efteråt.
Nu ska jag bara lära mig om de är * eller # för att av/på-larma.
Men de lär nog hända att vi själv sätter igång de av misstag.

I övrigt fick jag mig en härlig pomenad och en trevlig fm me bästa E.
Sen fick af sin beskärda del av min tid.
Efter ännu en prommis och 2 turer på ica så stod middan på bordet.
Tacos, A satt minst 20 minuter längre än vi andra å pillade i sig majs och chips.

Resten av kvällen har vi roat oss med att få upp adventsstakarna, stjärnor och den lilla granen S vill ha i sitt rum.
Nu lyser de så fint och om en stund då barnen somnat ska ja lägga mig i soffan å mysa me karln.
Tända lite ljus och se på idol.
Kan det bli en bättre fredag..?

Inga kommentarer: